أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
فرمانده انتظامي استان لرستان از کشف سرنخ هايي براي دستگيري دانش آموزي که به قتل معلم فيزيک خود اقدام کرده بود خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،سردار محمد قنبري در گفت وگو با ايسنا گفت: اين حادثه صبح روز شنبه و در پي اختلافاتي که ناشي از مباحث درسي اين دانش آموز و معلمش به وجود آمده بود رخ داد.

 

وي با بيان اين که پس از فوت اين معلم، چندين گروه براي دستگيري اين دانش آموز ۱۵ساله وارد عمل شدند و تحقيقات ادامه دارد، گفت: اين معلم به ضرب چاقو به قتل رسيده است.

 

وي از کشف سرنخ هاي جديد در اين پرونده خبر داد و گفت: اين فرد به زودي دستگير خواهد شد و پرونده وي در دادگستري استان در جريان است. همچنين رئيس مرکز اطلاع رساني وزارت آموزش و پرورش از دستور وزير براي حمايت قضايي ويژه از خانواده اين معلم خبر داد.

 

گزارش تسنيم نيز حاکي است قاسم جعفري سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به بررسي حادثه جان باختن معلم بروجردي در جلسه اين کميسيون گفت: مجلس براي دفاع از حقوق معلمان و دانش آموزان تمام تلاش خود را انجام مي دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها