يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۱۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
وقتی راننده خودروی آمبولانس در ایست بازرسی پلیس متوقف شد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد بار این خودرو ٦٠ کیلوگرم تریاک باشد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از شهروند، ماموران فرماندهی شهرستان انار حین انجام ماموریت خود، به یک خودروی مخصوص حمل جنازه که به مقصد اصفهان درحال حرکت بود مشکوک شدند. با توقف این خودرو در ایست بازرسی پرده از جاسازی مواد مخدر در داخل خودرو برداشته شد. قاچاقچیان حرفه‌ای توانسته بودند ٦٠ کیلوگرم تریاک را در بدنه خودرو جاسازی کنند.


سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی شهرستان انار در رابطه با این خبر گفت: «مجرمان و قاچاقچیان از شیوه‌های جدید و گمراه‌کننده‌ای جهت حمل مواد استفاده کرده بودند که هوشیاری پلیس این ترفند آنها را خنثی کرد و در این زمینه یک متهم هم دستگیر شد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها