أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
سه زن که در قالب باندی حرفه‌ای اقدام به سرقت از مغازه‌های دهگلان استان کردستان می‌کردند با تیزهوشی مأموران دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، فرمانده پلیس دهگلان در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته صاحب یک مغازه پوشاک‌فروشی به کلانتری مرکزی دهگلان مراجعه کرده و از سه زن به اتهام سرقت لباس از مغازه‌اش اعلام شکایت کرد.


سرگرد «محمد علی محمدی» ادامه داد: در این راستا مأموران کلانتری سریع وارد عمل شده و پس از مدتی گشتزنی در سطح شهر دهگلان، این سه زن را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف لباس‌های دزدی از سه زن افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در تحقیقات فنی مأموران لب به اعتراف گشودند و از ارتکاب هشت سرقت از مغازه‌های شهر دهگلان پرده برداشتند.


فرمانده پلیس دهگلان در خاتمه با بیان اینکه طبق استعلام به عمل آمده از بانک اطلاعاتی پلیس آگاهی یکی از متهمان دارای پنج سابقه کیفری است، خاطرنشان کرد: متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها