أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۷۳۱۹۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
مأمور پلیس در شهر «کلیولند» ایالت اوهایو، یک پسربچه ۱۲ ساله را که مشخص شد یک سلاح قلابی در دست داشته است، به ضرب گلوله کشت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، مأمور پلیس شهر «کلیولند» ایالت «اوهایو» آمریکا در یک پارک بازی یک پسر 12 ساله را که حامل آنچه که معلوم شد یک سلاح قلابی بود، به ضرب گلوله کشت.

 

 پلیس در حالی به این نوجوان آمریکایی تیراندازی کرده که دوبار به او دستور داده که دست‌هایش را بالای سرش ببرد و بعد از آنکه او چنین نکرده است به سمت او دو گلوله شلیک کرده است.

 

پیشتر یک شهروند عادی با پلیس تماس گرفته و گزارش کرده بود که پسربچه مذکور با آنچه شبیه یک سلاح دستی است مردم را می ترساند با اینحال گفته بود که اطمینان دارد که آن سلاح واقعی بوده باشد.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این پسر 12 ساله بر اثر وخامت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد و به هیچ عنوان مأموران پلیس را تهدید لفظی نکرده است و سلاح اسباب‌ بازی خود را به سمت آنها نشانه نرفته بود.

 

خبرنگار بی بی سی گفت که تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد و دو مأمور پلیس دخیل در این حادثه هم‌اکنون به مرخصی اداری فرستاده شده‌اند.

پلیس کلیولند در سالهای اخیر زیر ذره بین بوده است در سال 2012 طی یک تعقیب و گریز، مأموران این شهر 137 گلوله شلیک کردند و باعث مرگ دو نفر شد  و وزارت دادگستری آمریکا هم اکنون درحال تحقیق درباره استفاده از زور در تاکتیک های پلیس کلیولند است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها