أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۲۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
اطلاعات منتشر شده بیانگر این است که افسران پلیس آمریکا که در شهر کلیولند یک نوجوان ۱۲ ساله را هدف قرار دادند، پیشتر از احتمال واقعی نبودن تفنگ همراه وی و اسباب‌بازی بودن آن مطلع بودند.
به گزارش پایگاه 598،دیلی‌میل نوشت: در پی کشته‌شدن یک پسر دوازده ساله آمریکایی در شهر کلیولند توسط دو نیروی پلیس این کشور، پدر نوجوان مقتول افسران مذکور را به خاطر اقداماتشان به شدت محکوم کرد.

گرگوری هندرسون که پسر وی "تامیر رایس" شب گذشته و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، در سخنانی با چشمانی اشک آلود گفت: "چه کسی فکر می‌کرد که وی به این زودی از بین ما برود، وی همچنان سال‌های زیادی را در پیش‌رو داشت. وی که 12 سال بیش نداشت، حتی نمی‌دانست که در حال انجام چه کاری است. اما افسران پلیس می‌دانستند که چه کاری می‌کنند."

پلیس آمریکایی می‌دانست تفنگ تقلبی است

در واقعه مورد نظر، نیروهای پلیس در حالی که تنها یک تفنگ اسباب‌بازی در دستان تامیر بوده است، وی را هدف گرفته و به او شلیک کردند.

در این ماجرا یک فرد حاضر در محل حادثه، به مرکز فوریت‌های پلیس برای حضور آن‌ها در محل زنگ زده بود به مأمور گفته بود: "ما در پارک نشسته‌ایم ... اینجا یک پسری وجود دارد که تفنگی در داست دارد، هرچند احتمالا تفنگ اسباب‌بازی است اما آن را به طرف همه نشانه می‌گیرد." 

پلیس آمریکایی می‌دانست تفنگ تقلبی است

چند دقیقه پس از تماس بود که افسران پلیس در صحنه حاضر شدند، آن‌ها ظاهر متوجه شدند که تامیر، تفنگ خود را از روی میز برداشت و در کمبرند خود جا داد.

به گفته یکی از افسران، پس از آن بود که پلیس از وی خواست تا دستان خود را بالای سرش قرار دهد اما این پسربچه دستان خود را به طرف کمربند خود برده و تفنگ خود را بیرون کشید.

اما با وجودی که در تماس گرفته شده با مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شده بود که تفنگ احتمالا غیرواقعی و اسباب‌بازی است، اما افسران به سوی تامیر شلیک کردند و حداقل یکی از گلوله‌ها به شکم وی برخورد کرد.

پلیس آمریکایی می‌دانست تفنگ تقلبی است

هرچند پس از شلیک به سوی تامیر، وی را به مرکزی پزشکی منتقل کردند اما شرایط وی طی شب وخیم شده و نهایتا جان سپرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها