أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۲۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
برخورد شدید خودرو سواری با حفاظ و درخت وسط بلوار شقایق مصدومیت و مرگ سه سرنشین جوان را در پی داشت.
به گزارش پایگاه 598،ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 22:14 شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 98، 27 را به محل حادثه در بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق اعزام كرد.

رضا ناصری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری به همراه سه سرنشین خود پس از انحراف از مسیر اصلی با حفاظ و درخت وسط بلوار شقایق به شدت برخورد کرده و در حالت نیمه واژگون متوقف شده بود.

تصادف سهمگین به مرگ جوان انجامید+تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع سیستم برق خودرو دو سرنشین خودرو را که قبل از رسیدن آتش نشانان به کمک شهروندان از خودرو خارج شده بودند را جهت معاینه اولیه تحویل عوامل اورژانس دادند و با تلاش بسیار موفق شدند یکی دیگر از آنان را از لابه لای آهن پاره های خودرو بیرون کشیده و تحویل اورژانس دادند.

تصادف سهمگین به مرگ جوان انجامید+تصاویر

ناصری خاطرنشان کرد: متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان به نام حسین-ک 25 ساله توسط امدادگران اورژانس تائید شد و دو نفر دیگر به نام های محمد-ع 20 ساله و عرفان-ن 20 ساله که از ناحیه صورت و سینه دچار مصدومیت شده بودند برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس شدند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها