يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۲۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
منابع عراقی گفتند که هواپیماهای نظامی این کشور با پخش اعلامیه هایی بر فراز چند منطقه تحت اشغال گروهک تروریستی داعش، از ساکنان این مناطق خواستند برای استقبال از ارتش عراق آماده شوند.
 این اعلامیه ها که بر فراز موصل، تکریت، هیت و فلوجه پخش شده، دارای مضمون ضد داعشی بوده است.

"روسیا الیوم" در گزارشی اعلام کرده که این اعلامیه ها به دنبال اشغال مناطق جدیدی از سوی تروریست های داعش در استان الانبار و عقب نشینی آنها در مناطق دیگری در این استان و شهر رمادی، پخش شده است.

منابع آگاه عراقی اعلام کرده اند که نیروهای عراقی و نیروهای پیشمرگه کرد، در تدارک حمله به تروریست های داعش در استان دیالی هستند.

همچنین نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق در صدد شکستن محاصره ارتفاعات سنجار هستند، زیرا هزاران ایزدی ساکن این منطقه به دنبال حمله تروریست های داعش خانه و کاشانه خود را رها کرده و همچنان آواره و در محاصره تروریست ها هستند.

تروریست های داعش ماه آگوست گذشته به منطقه سنجار یورش بردند که در اثر این یورش، هزاران ایزدی به ارتفاعات این منطقه فرار کردند.

نیروهای پیشمرگه در صورت سیطره بر ارتفاعات سنجار می توانند بر منطقه ای تسلط یابند که از 3 طرف بر موصل، بزرگ ترین شهر تحت اشغال تروریست های داعش در شمال عراق، اشراف دارد؛ به این ترتیب آنها می توانند هر گونه ابتکار عمل را از تروریست ها برای بازپس گیری این شهر سلب کنند.

منبع: العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها