أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
پدر بوژان کرکيچ که چندين سال به عنوان استعدادياب در بارسلونا مشغول فعاليت بود در مصاحبه با "کادنا سر" اعترافات جالبي کرد.
به گزارش "ورزش سه"، به ادعای پدر بوژان، بارسلونا می توانست زودتر از رئال مادرید و اتلتیکو، رافائل واران و کورتوا را به خدمت بگیرد اما هر کدام به دلایلی میسر نشد:" سال 2011 کورتوا نظرم را به خود جلب کرد. او در 19 سالگی در لیگ بلژیک فیکس بازی می کرد. با ایجنت او تماس گرفتم و فیلم بازی هایش را نیز دریافت کردم. آنها را برای زوبی زارتا(مدیر روزشی بارسا) فرستادم اما تعلل او سبب شد تا کمی بعد او با چلسی قرارداد امضا کند."

وی ادامه داد:" واران نیز در ابتدا کشف ما بود. بازی های او در لانس را زیر نظر داشتم. حتی چند کارشناس باشگاه را برای دیدن بازی موناکو و لانس به فرانسه فرستادم اما گزارش آنها در مورد واران، مدیران باشگاه را به امضا قرارداد با او متقاعد نکرد . چند ماه بعد هم واران به رئال پیوست."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها