کد خبر: ۲۷۳۴۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
وحيد اميري هافبک نفت تهران در بازي با تراکتورسازي عملکرد خوبي داشت و شاهد پيروزي تيمش که هنوز هم از آن صحبت مي‌ شود بود.
به گزارش پایگاه 598،امیری، هافبک نفت‌تهران در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: تراکتور یک تیم بسیار قوی است و شرایط آن بازی با اینکه میزبان بودیم شرایط سختی داشتیم چون حریف تماشاگر هم داشت و انگیزه مان چند برابر بود. آنها که بازی را دیده اند می‌ دانند که ما در دقایق آخر می‌ توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم. چون رضایی و کامیابی نیا موقعیت داشتند. همین که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم مهم است.

او در مورد صحبت های خطیبی پس از بازی ادامه داد: با تهاجم احترامی که برای تراکتور و تماشاگرانش قائلم آن روزها خیلی موقعیت داشتیم. در مورد مربی حریف صحبت نکنم خیلی بهتر است چون از جنبه اخلاقی درست نیست.

بازیکن نفت در مورد عملکرد داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: آن لحظه که هیچ آقای برزگر گرفت و بیرون رفت داور چهارم واقعا خیلی خوب بازی را اداره کرد. فکر نمی‌ کردم بتواند چنین بازی سختی را به آن خوبی قضاوت کند. خیلی خوب بازی را کنترل کرد.

امیری در مورد دیدار با صنعت ساری در جام‌حذفی افزود: با توجه به اینکه ما میزبان هستیم و تمام شرایط به نفع ما است چیزی برای از دست دادن نداریم باید هرطور شده بازی را در همان 90 دقیقه تمام کنیم چون به وقت اضافه بکشد سخت می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها