امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۴۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
هفته هفتم بازي هاي دسته اول آزادگان با آتش بازي عيسي آل کثير، عقده گشايي آلومينيوم هرمزگان و پيروزي نساجي در بازي بزرگ هفته به پايان رسيد.
به گزارش " ورزش سه" عصر امروز با برگزاری 11 مسابقه پرونده هفته هفتم بازی های لیگ دسته اول آزادگان بسته شد.

در پر گل ترین بازی هفته هفتم که 7 گل در آن به ثمر رسید، آلومینوم هرمزگان با نتیجه 2-5 از سد شهرداری چی های اردبیل عبور کرد. ستاره بی بدیل این مسابقه عیسی آل کثیر مهاجم آلومینیوم بود که زننده 4 گل از 5 گل تیمش بود.

برنده حساس ترین بازی های هفته تیم های نساجی و مس رفسنجان بودند. نساجی در دیداری نفس گیر با گل هادی ریاحی از سد مس کرمان عبور کرد. در رفسنجان و در دیدار پایاپای مس این شهر با پاس همدان که منجر به اخراج مربیان دو تیم در دقیقه 8 بازی شد، تیم مس با یک گل از سد پاس عبور کرد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در بازی های مهم هفته؛ فولاد نوین اهواز با یک گل مغلوب ایران جوان بوشهر شد. فجر سپاسی و نفت و گاز به تساوی 1-1 رضایت دادند. نیروی زمینی صدر نشین گروه الف در اهواز یک امتیاز از استقلال این شهر گرفت و در اصفهان گیتی پسند مقابل تربیت نوین یزد قعرنشین گروه متوقف شد.

در سایر بازی های هفته، فولاد یزد و داماش 1-1 شدند. سیاه جامگان با یک گل اتکا را مغلوب کرد. راهیان با شهرداری تبریز و پارسه با شهرداری بندر عباس به تساوی بدون گل رسیدند.

با نتایج به دست آمده هیچ تغییری در صدر و قعر جدول به وجود نیامد. تیم های نیروی زمینی و مس رفسنجان همچنان جایگاهشان را در صدر جدول حفظ کردند و تیم های تربیت نوین یزد و اتکا گرگان هم در قعر گروه ابقا شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها