يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۴۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مديرعامل استقلال ادعا مي‌ کند که تعويض سرمربي در شرايط فعلي مشکلات تيمش را حل نمي‌ کند.
به گزارش "ورزش سه" استقلال در 8 هفته گذشته 6 امتیاز گرفته و یکی از فاجعه بارترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ‌برتر رقم خورده است. شکست استقلال برابر پرسپولیس باعث شده تا خیلی ها به این نتیجه برسند که امیر قلعه‌نویی به پایان راهش در استقلال رسیده است. با این حال بهرام افشارزاده نظر دیگری دارد: امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است و دلیلی ندارد ما در اینجای فصل بخواهیم سرمربی تیم را عوض کنیم. مگر ما عربستان هستیم که با یک شکست به سرمربی تیم بگوییم خداحافظ. امیر قلعه‌نویی مورد حمایت ماست و دوست داریم کارمان را با او ادامه دهیم.

البته او تایید می‌ کند که از نتایج استقلال به هیچ عنوان راضی نیست: به هیچ عنوان از نتایج استقلال راضی نیستیم. مگر می‌شود تیمی اینطور نتیجه بگیرد و مربی آن از نتیجه راضی باشد. طبیعتا ما هم مثل هواداران از این وضعیت راضی نیستیم ولی دلیل ندارد که بخواهیم سرمربی تیم را در میانه راه عوض کنیم.

مسعود معینی روز گذشته در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها انتقاد تندی علیه آندو تیموریان کرده بود و گفته که او دیگر یک هافبک تراز اول نیست. با این حال افشارزاده فعلا دوست ندارد در این باره حرفی بزند: فعلا دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم. ما چند بازی حساس پیش رو داریم و اگر من در مورد این موضوع اظهارنظر کنم بی تردید از صحبت هایم سوءبرداشت خواهد شد. ما دربی را باخته ایم و آرامش مهمترین فاکتوری است که باید در تیم وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها