أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان ادعا مي‌کند که کيفيت ليگ نسبت به سال قبل به شدت بهتر شده است. او در حالي اين حرف را مي‌ زند که تيم هايي که بازي هاي زيادي را در اين فصل باخته اند، هنوز هم بالانشين هستند.
عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: من اول فصل به همه گفتم که کیفیت لیگ امسال بهتر می‌ شود ولی خیلی ها به من می‌ گفتند که تحت تاثیر جام‌جهانی بازی های لیگ دفاعی می‌ شود. ولی شما دیدید که این فصل بازی ها جذاب تر شده و گل های بیشتری هم دارد. همین می‌ شود پیشرفت. وقتی بازی ها پرگل باشند تماشاگران راغب می‌ شوند که با استادیوم بیایند.

او ادامه داد: شک نکنید بازی ها در نیم فصل دوم جذاب تر هم می‌ شود برای حرفم دلیل دارم. حالا که دربی برنده داشته و بازی نسبتا قشنگی هم از آب درآمده، من مطمئن هستم تیم ها انگیزه می‌ گیرند و در نیم فصل دوم بازی های قشنگ تری را شاهد خواهیم بود. در این مساله شک ندارم.

سرمربی استقلال‌خوزستان در مورد تیم هایی که باخت های زیادی دارند ولی هنوز در صدرجدول هستند گفت: من این مساله را دلیل افت فوتبال نمی‌ دانم. تیم ها قوی شده اند، شما می‌ بینید که نفت‌مسجدسلیمان قهرمان ایران را شکست می‌ دهد. یا مثلا خود ما یقه استقلال و پرسپولیس را در تهران می‌ گیریم. خب، این طبیعی است که وقتی تیم ها قوی می‌ شوند صدرجدولی ها بیشتر شکست می‌ خورند.

او در مورد بهترین بازیکن لیگ ایران در نیم فصل هم گفت: طارمی پدیده بی چون و چرای لیگ است. دو سال می‌ خواستم او را به استقلال‌خوزستان بیاورم اما هر دفعه نشد. زمانی که او به پرسپولیس آمد، نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. من خودم فکر نمی‌ کردم در پرسپولیس موفق شود. اما بهترین بازیکن لیگ به نظر من ادینهو است. او یک گلزن بالفطره است. اگر قرار باشد گزینه ای برای بهترین پاسور لیگ انتخاب کنم، بی تردید او کسی نیست جز ایمان مبعلی. او بازیکن باشخصیتی است و خیلی می‌ تواند در روند رو به رشد یک تیم موثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها