کد خبر: ۲۷۳۴۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
حبيب گرداني دفاع چپ ملي‌پوش تراکتورسازي با وجود دو، سه پيشنهاد خوب از تيم هاي مطرح قصد دارد بخاطر خطيبي و هواداران در تبريز بماند.
به گزارش پایگاه 598،گردانی در مورد پیشنهاد از فولادخوزستان به "ورزش سه" گفت: من این خبر را دارم از شما می‌شنوم. من از دو تیم لیگ‌برتری پیشنهاد دارم اما فولاد نه. ولی تصمیم گرفته ام امسال که با تراکتور قرارداد دارم اینجا بمانم. من بخاطر رسول در تراکتور می‌ مانم چون او را دوست دارم. نامردی است پشتش را خالی کنم.

مدافع تراکتور در مورد شکست مقابل نفت‌تهران ادامه داد: این بازی را به خودمان باختیم بی انگیزه بازی کردیم و یک مشکل دیگر هم این بود که ادینهو، من و ثاقبی در تمرینات قبل از بازی حضور نداشتیم. به شخصه از عملکرد خودم راضی نبودم.ما با اینکه خیلی بد بازی کردیم اما باز هم موقعیت های زیادی داشتم.

او در مورد بحث با مبعلی در جریان بازی گفت: او فکر کرد من توپ را با دست زدم اما وقتی برایش توضیح دادم که مهدی نبوده خودش از من عذرخواهی کرد.

گردانی در مورد دیدار با پدیده در جام‌حذفی افزود: امیدوارم این بازی را ببریم و جزو 4 تیم قرار گیریم درست است بازی با نفت را باخته ایم ولی هواداران بیایند و از ما حمایت کنند تا بتوانیم پیروز شویم. ما در لیگ به پدیده باخته ایم و می‌ خواهیم در جام‌حذفی جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها