يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
ستاره سابق رئال مادريد در دهه 80 و 90 که در حال حاضر مربيگري المپياکوس را بر عهده دارد، از رسانه ها خواست تا ايسکو را با مقايسه هاي اغراق آميز خود به بيراهه نبرند.
به گزارش "ورزش سه"، میچل همراه المپیاکوس در مادرید به سر می برد و فردا بازی بسیار مهم و حساسی مقابل اتلتیکو مادرید پیش رو خواهد داشت. المپیاکوس در بازی رفت در یونان اتلتیکو را 3-2 شکست داده بود. وی به خبرنگاران گفت:" بازی بسیار دشواری خواهد بود. نمی دانم می توانیم برد بازی رفت را تکرار کنیم یا نه اما مطمئنا یک امتیاز در کالدرون هم نتیجه خوبی برای ما خواهد بود."

وی همچنین اشاره ای داشت به درخشش ایسکو در ترکیب رئال مادرید:" ایسکو پیشرفت چشمگیری در این فصل داشته و بازی های او در رئال و تیم ملی اسپانیا را دیده ام. با این حال، برخی رسانه ها او را با رونالدو و مسی مقایسه می کنند که به نظر من این قیاس اشتباهی است . این تعاریف در مورد ایسکو بیش از حد اغراق آمیز است و این جوان 22 ساله را به بیراهه می برند. او در ابتدای دوران فوتبالش قرار دارد و آینده ای درخشان برای او متصورم اما برای رسیدن به سطح رونالدو و مسی راه درازی در پیش دارد."

در بخشی دیگر از مصاحبه، میچل آرزو کرد که کارلو آنچلوتی قراردادش با رئال را تمدید کند چرا که به عقیده وی، آنچلوتی بهترین گزینه برای سرمربیگری رئال است و می تواند این تیم را سال ها به قهرمانی های مختلف برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها