أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
آرسنال فردا در ورزشگاه اميريتس بايد مقابل دورتموند قرار بگيرد در حاليکه آرسن ونگر براي اين بازي از وجود چند بازيکن شاخص خود بي بهره است.
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بازی رفت را به دورتموند باخته و با توجه به تساوی عجیبش مقابل اندرلخت در بازی قبلی، به برد در این دیدار نیاز فراوانی دارد. ونگر در نشست خبری امروز خود خبر از بازگشت "کوشیلنی" به ترکیب تیمش داد. مدافع فرانسوی در بازی مقابل چلسی از ناحیه تاندون آشیل مصدوم شده بود اما روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت و به نظر می رسد که مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت.

اما جک ویلشر و تئو والکات همراه با شزنی، بطور حتم از غایبین توپچی  ها در این بازی حساس خواهند بود. ویلشر و شزنی در شکست 2-1 آرسنال مقابل یونایتد مصدوم شدند و والکات نیز از ناحیه کشاله ران احساس درد می کند. غیبت مسوت اوزیل نیز دیگر به یک مساله تکراری بدل شده و او دو ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها