امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
بعد از برد پرسپوليس مقابل استقلال در دربي 79 محمدرضا خلعتبري برد سرخپوشان را تبريک گفت که بعضي از هواداران سپاهان ناراحت شدند.
به گزارش پایگاه 598،خلعتبری در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: از قبل بازی هم گفته بودم پرسپولیس دربی را می‌ برد و دوست داشتم این تیم ببرد. من یک سال در پرسپولیس بازی کردم اما در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم. پرسپولیس نیمه دوم خوب بازی کرد و توانست هوادارانش را خوشحال کند. واقعا باید به طارمی ماشالله بگویم که خیلی خوب و با غیرت بازی کرد. پرسپولیس در نیمه دوم از دروازه‌بان تا خط حمله خوب کار کرد. پیش‌بینی کرده بود پیام یا محسن بنگر گل می‌ زنند که پیام مصدوم شد و بنگر شانس نداشت.

او در رابطه با ناراحتی هواداران سپاهان هم صحبت کرد: من برای پرسپولیس بازی کردم و با این تیم نائب قهرمان شدم. چند هفته پیش با پیراهن سپاهان جلوی پرسپولیس گل زدم و خوشحالی کردم و همه شاهد هستند که با جان و دل برای سپاهان بازی کردم. به خاطر دل هواداران پرسپولیس خوشحال شدم اما بازیکن پرسپولیس هستم و نظر شخصی ام را در صفحه ام گذاشتم و هواداران سپاهان هم می‌ دانند که برای این تیم کم نگذاشتم.

خلعتبری از مسوولان درخواست کرد مشکلات بازیکنان سرباز را حل کنند و گفت: این اتفاقات قبلا افتاده و مسوولان کمک کنند تا فوتبال این بازیکنان نابود نشود. بعضی از این بازیکنان ملی‌پوش هستند و می‌ توانند به فوتبال ملی کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها