أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
طي يکي دو ماه اخير در روابط بين ژوزه مورينيو و ويسنته دل بوسکه تنش ايجاد شده است.
به گزارش "ورزش سه"، مشکلات بین این دو مربی از آنجا آغاز شد که دل بوسکه با وجود درخواست مورینیو مبنی بر دعوت نشدن دیگو کاستا به تیم اسپانیا، این مهاجم را به تیم ملی دعوت کرد که موجب بازگشت آسیب دیدگی همسترینگ کاستا و دوری دو هفته ای او از میادین شد. پس از آن مورینیو در چندین نوبت به انتقاد از دل بوسکه پرداخت.

سرمربی اسپانیا که امروز در یک فعالیت تبلیغاتی در مادرید شرکت کرده بود در مصاحبه با خبرنگاران جواب مورینیو را داد:" از نظر من مورینیو یک مربی بزرگ است. ولی چه خوب است هر کس در مورد تیم خودش صحبت کند و از دخالت در امور داخلی تیم های دیگر خودداری کند."

دل بوسکه در مورد توپ طلا گفت:" من رای خودم را داده ام ولی آن را به شما نمی گویم . فیفا خودش رای ها را علنی خواهد کرد و متوجه می شوید که به چه کسانی رای داده ام."

دل بوسکه همچنین در مورد اظهارات ژابی آلونسو در مورد نویر و کاسیاس افزود:" حرف های ژابی را نخوانده ام. آنچه که می دانم این است که هر دو دروازه بان در بین 5 نامزد بهترین دروازه بان سال قرار دارند. اسپانیا و رئال از داشتن ایکر کاسیاس خوشحال هستند و به او افتخار می کنند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها