يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
روز شنبه بارسلونا در يک ديدار برتر با 5 گل بر سويا غلبه کرد.ديداري که با رکوردشکني مسي همراه بود.
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در مقابل سویا بهترین نمایش فصلش را ارائه داد و در شبی که مسی با زدن سه گل، موفق به شکستن رکورد گلزنی تلمو زارا شد، فرصت خودنمایی زیادی به بازیکنان تیم رقیب نداد.

بازیکنان بارسا پس از گل دوم مسی، درون زمین و جلوی چشم بازیکنان و دروازه بان مغموم سویا، به مناسبت رکوردشکنی مسی از او به شکل ویژه ای تقدیر کردند.

ساعتی پس از اتمام این بازی،  ژاوی هرناندز به عنوان کاپیتان بارسا به نمایندگی از سایر بازیکنان این تیم با "بتو"، دروازه بان پرتغالی سویا تماس گرفته و از او بخاطر نوع رفتارشان پس از رکوردشکنی مسی عذرخواهی می کند.ژاوی در جریان بازی نیز از بتو پوزش خواسته بود. این حرکت خوب و متواضعانه کاپیتان بارسا، بازتاب بسیار خوبی در رسانه های اسپانیا داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها