امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پاداش دربي پيش من است و قرار است در سيرجان پاداش برد مقابل استقلال را به بازيکنان بدهيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، امروز نماینده حمیدرضا سیاسی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمد تا پاداش برد در دربی 79 را میان بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تقسیم کند اما به دلیل اینکه تعداد این پاداش‌ها کافی نبود قرار شد با تکمیل شدن این پاداش در سیرجان بازیکنان پرسپولیس هدیه برد مقابل استقلال را از محمود خردبین سرپرست این تیم تحویل بگیرند.

در همین رابطه محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با رد این خبر که بازیکنان پرسپولیس به دلیل اینکه پاداش کم بوده و آن را رد کرده‌اند، گفت: چنین خبری صحت ندارد و نماینده مدیرعامل باشگاه پاداش‌ها را به من داد اما چون تعداد پاداش‌ها به اندازه نبود قرار شد با تکمیل شدن این هدایا در سیرجان پاداش برد در دربی را میان بازیکنان تقسیم کنیم و این خبر که گفته می‌شود بازیکنان به دلیل کم بودن پاداش آن را پس داده‌اند، صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها