أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
پرچم گروه تروریستی داعش پس از آزادسازی دو منطقه جلولاء و السعدیه که یک دیوار دفاعی برای داعش محسوب می‌شد، پایین کشیده شد.
به گزارش پایگاه 598،با عملیات مشترک ارتش، نیروهای مردمی و پیشمرگان کرد عراقی، دو شهر جلولاء و السعدیه پس از به هلاکت رسیدن و فرار تعدادی از عناصر داعش پس از شش ماه اسارت آزاد شد.

تروریست‌ها که طی شش ماه این شهر که در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق بغداد قرار دارد را به اسارت گرفته بودند.

در عملیات دو روز پیش در جلولاء و السعدیه، دو منطقه‌ای که به گفته «سرلشگر علی فاضل» فرمانده لشگر ۵۴ عراق همچون یک «دیوار دفاعی» برای داعش محسوب می‌شد، دست‌کم ۴۰ تروریست توسط فقط نیروهای ارتش کشته و زخمی شدند. نیروهای ارتش مقادیر زیادی سلاح، تجهیزات و مهمات از نیروهای داعش به غنیمت گرفته‌اند.

تازه‌ترین عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق صبح یکشنبه در استان دیالی به فرماندهی «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق آغاز شد که نتیجه آن آزادی دو شهر مهم و راهبردی جلولاء و السعدیه و باز شدن جاده السعدیه به شهر خانقین در نزدیکی مرز ایران بود.

در این عملیات پادگان معروف «کبری» در حاشیه شهر السعدیه که زمانی در اختیار نیروهای آمریکایی بود و بعد تحویل ارتش عراق شد، در اولین ساعات عملیات به تصرف نیروهای عراقی درآمد. داعش از این مرکز نظامی برای آموزش نیرو‌هایش استفاده می‌کرد.

پس از پیروزی‌های ارزشمند ارتش و نیروهای مردمی عراق در «آمرلی»، «جرف الصخر» و «بیجی»، این اولین عملیات پیروزمندی است که در آن نیروهای ارتش، داوطلبان مردمی و پیشمرگان کرد عراقی بطور مشترک در آن حضور داشته‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها