امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۵۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
خبر استعفای "چاک هگل" وزیر دفاع آمریکا بازتاب گسترده ای در میان تروریست های گروه داعش داشت و آنها خود را عامل مستقیم این استعفا معرفی کردند.
به گزارش پایگاه 598،یک عضو گروه تروریستی داعش در واکنش به استعفای هگل در یادداشتی در "تویتر" نوشت که این استعفا به دنبال ناتوانی در مقابله با داعش صورت گرفته است.
یکی دیگر از تروریست های داعش با انتشار ویدیویی از مصاحبه تلویزیونی وزیر دفاع مستعفی آمریکا در شبکه های اجتماعی، به تمجید از گروهک داعش پرداخته و می نویسد که تا کنون از نظر سازماندهی و توان جنگی و نیز از نظر آموزشی و سطح حمایت مالی، مانند داعش ندیده ایم.

یک کاربر داعشی دیگر شبکه های اجتماعی نیز، تصویری از سربریدن گروگان ها بدست تروریست های داعش منتشر کرده و با استفاده از فتوشاپ صحنه اعدام شدن وزیر دفاع مستعفی آمریکا را نمایش داده و در ذیل آن نوشته است: هگل به زباله دان تاریخ پیوست.

داعش:هیگل به زباله دان تاریخ پیوست

"صدام العنری" یکی دیگر از تروریست های داعش هم این گروهک را عامل "سرنگونی وزیر دفاع آمریکا" معرفی کرد.

برخی از تروریست های داعش با استعفای هگل به عنوان یک پیروزی برای خود برخورد کرده اند، و یکی از آنها نوشته است: از این خبر تکان دهنده، متحدان آمریکا که پوشالی بودن قدرتشان آشکار شده است، چاره ای جز فرار به جهنم ندارند.

منبع: العالم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها