أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۵۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مرتب از حوزه‌های آبی تهران نمونه‌گیری می‌شود، از پلمب یک حلقه چاه آب در حاشیه شهر تهران به علت وجود آلودگی در آب آن خبر داد.

به گزارش پايگاه 598 ، آرش رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران و آلودگی آب این شهر گفت: حوزه‌های آبی تهران مرتب کنترل می‌شوند.

 
وی ادامه داد: تمام مواد موجود در آب آزمایش و اندازه‌گیری شده و در صورت وجود هر نوع آلودگی این موضوع گزارش می‌شود.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: اگر موردی از نیترات یا آلودگی دیگری در آب مشاهده شود این موضوع به دستگاه مسئول گزارش شده و با حکم قضایی به پلمب آن چاه اقدام می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه اخیراً یکی از چاه‌هایی که آب آلوده داشته پلمب شده است گفت: حدود 2 ماه پیش گزارشی از وجود آلودگی در آب یکی از چاه‌های مناطق حاشیه جنوب تهران به دستمان رسید که بلافاصله با دستور قضایی نسبت به پلمب آن اقدام شد.
 
رشیدیان به مردم شهر تهران اطمینان داد که در صورت وجود هر نوع آلودگی در حوزه‌های آبی، آن حوزه به سرعت از چرخه آب مصرفی شهر تهران خارج می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها