کد خبر: ۲۷۳۵۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
امروز در سواحل شمالي، دامنه هاي جنوبي البرز و همچنين مناطقي از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور افزایش ابر، بارش باران گاهي همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق سردسير و مرتفع بارش برف پیش بيني مي شود.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه پنجم آذر ماه 93" در سواحل شمالي، دامنه هاي جنوبي البرز و همچنين مناطقي از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور افزایش ابر، بارش باران گاهي همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق سردسير و مرتفع بارش برف پیش بيني مي شودو سامانه بارشی اواخر امروز بتدریج از کشور خارج می شود .

 
براساس این گزارش، فردا سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد و دریای خزر و خلیج فارس امروز مواج خواهد بود از اینرو  تردد قایق های ماهیگیری و شناورهای کوچک با احتیاط لازم صورت گیرد و تا حد  امکان خودداری شود.
 
لازم به ذکر است، به علت بارش شدید باران و  برف طی امروز در بعضی مناطق در استان فارس و بارش باران و برف در ارتفاعات خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق سمنان اختلال در ترد و لغزنده شدن جاده های ارتباطی پیش بینی می شود از این رو توصیه می شود پیش  بینی های لازم از جمله همراه داشتن زنجیر چرخ ، وسایل گرم و توشه کافی برای سفر در مسیرهای یاد شده انجام گردد.  
    
همچنین، در استانهای جنوبی و جنوب غرب شامل شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس با توجه پیش بینی وقوع رعدوبرق و احتمال رخداد تگرگ تمهیدات لازم از جمله جلوگیری از وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی و پارک خودروها در فضای مسقف بعمل آید. 
 
گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد و اردبیل با کمینه دمای 3- درجه و یاسوج با کمینه دمایی 1- درجه و گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 29 درجه گزارش شده است.
 
شایان ذکر است، آسمان تهران امروز، ابری درپاره ای نقاط بارش باران گاهی وزش باد و فردا، کمی ابری گاهی وزش باد در اواخروقت افزایش ابر و روز جمعه، نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده و شهر تهران امروز، بارش باران پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 8 درجه بالای صفر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها