يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۵۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
برای مردان خبرنگار، پوشیدن کت و شلوار و کراوات الزامی است و آنها نمی توانند لباس "اسپرت " پوشیده و کتانی به پا کنند. برای زنان خبرنگار نیز پوشیدن شلوار یا کت و دامن الزامی شده است و آنها نیز از پوشیدن دیگر لباس ها از جمله کت و شلوار منع شده اند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از مشرق؛ کاخ باکینگهام قوانین جدیدی را برای خبرنگاران و عکاسان همراه در برنامه ها و سفرهای داخلی و خارجی شاهزاده ویلیام فرزند ولیعهد بریتانیا و کاترین میدلتون همسرش وضع کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از دیلی تلگراف ، بر اساس بیانیه ای که کاخ باکینگهام روی وب سایت خود قرار داده از این پس خبرنگاران و عکاسانی که قرار است در سفرهای داخلی و خارجی همراه پرنس ویلیام و کاترین میدلتون باشند، باید قوانین خاصی را در کار و نوع پوشش خود رعایت کنند.

بر اساس این قوانین جدید، خبرنگاران نباید در مکان ها و موقعیت های نادرست از ویلیام و همسرش عکس بگیرند، پشت سر آنها حرکت نکنند، به سمت مردم ندوند و با تلفن همراه پیام ارسال نکنند.

همچنین لباس خبرنگاران هیات همراه ویلیام و کاترین نیز باید استاندارد باشد. برای مردان خبرنگار، پوشیدن کت و شلوار و کراوات الزامی است و آنها نمی توانند لباس "اسپرت " و کتانی به پا کنند. برای زنان خبرنگار نیز پوشیدن شلوار یا کت و دامن الزامی شده است و آنها نیز از پوشیدن دیگر لباس ها از جمله کت و شلوار منع شده اند.

این قوانین همزمان با سفر در شرف انجام زوج سلطنتی بریتانیا (ویلیام و کاترین میدلتون) به آمریکا در 7 تا 9 دسامبر آتی ( کمتر از دو هفته دیگر) و دیدار آنها از دو شهر نیویورک و واشنگتن وضع شده است.

این نخستین بار است که خانواده سلطنتی بریتانیا برای خبرنگاران همراه خانواده سلطنتی برای پوشش خبری مراسم و سفرهایشان قوانینی این چنینی وضع می کند.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است : خبرنگارانی که می خواهند برنامه ها و سفرهای خانواده سلطنتی را پوشش دهند باید به این قوانین متعهد و ملزم باشند و گرنه از همراهی آنها با خانواده سلطنتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

بریتانیا یکی از آزاد ترین و حرفه ای ترین سطوح فعالیت خبرنگاری و رسانه ای در جهان را دارد و سنت روزنامه نگاری از این کشور آغاز شده است و نخستین روزنامه در این کشور منتشر شد و سپس در دیگر نقاط جهان الگو برداری شد.

کاترین میدلتون باردار است و قرار است در بهار سال آینده دومین فرزند خود را به دنیا آورد. او از زمانی که عروس خانواده سلطنتی شده است در کانون توجه رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان خبری قرار دارد.

بسیاری او را با پرنسس دایانا مادر ویلیام و عروس سابق ملکه انگلیس که از محبوبیت بالایی برخوردار بود و در جریان یک تصادف رانندگی درگذشت، مقایسه می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها