يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۵۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۵ آذر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598؛ اعتماد در مطلبی با عنوان «ميل احمدي نژاد به ديده شدن همچنان پابرجاست» نوشته: مصطفي درايتي، فعال سياسي اصلاح طلب گفت: اگر زمينه اش فراهم شود ترديد نكنيد كه احمدي نژاد بازمي گردد ولي پرونده هايي مطرح است كه اگر بخواهد بازگردد سريعا آنها را مطرح مي كنند.

درايتي، درباره ديدارهاي مردمي محمود احمدي نژاد در مقابل در خانه اش و دريافت نامه هاي مردم در زماني كه ديگر رييس جمهور نيست، اظهار كرد: هر كس روش و شاكله ذهني خود را دارد، احمدي نژاد هم با شاكله ذهني خود تصميم مي گيرد. احمدي نژاد مي خواهد همواره مطرح باشد و فراموش نشود. وي افزود: احمدي نژاد در زمان رياست جمهوري اش هم چنين بود و اين رفتارها از او، خيلي غيرمترقبه نيست، ولي وي بايد بداند كه خيلي زودتر از روساي جمهور ديگر فراموش مي شود چراكه كنشي در جامعه ديده مي شود كه نمي خواهد آن دوره را به ياد بياورد البته اين براي احمدي نژاد خوشايند نيست و دوست ندارد آن را باور كند. اين فعال سياسي اصلاح طلب در پاسخ به اين سوال كه آيا اين رفتار احمدي نژاد به دليل مردمگرايي وي است؟ تصريح كرد: احمدي نژاد در جاهايي حاضر مي شود كه رسانه يي شود و مورد توجه قرار گيرد تا درباره او صحبت شود يا جرياني به حمايت يا عليه وي به راه بيفتد. رييس جمهوري سابق مي خواهد ديده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
به کوری چشم دشمنان بهار بعد از زمستان همیشه می آید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
بهتر از پشت نويسي فيلم مدرسه موشها و تبريك تولد و ازدواج بعضي بازيگردها است!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
احمدي نژاد سرور فراروست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها