کد خبر: ۲۷۳۵۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان اظهار داشت: دشمنان در ادامه شرارت های خود بازی هسته ای را به راه انداختند و فکر می کنند می توانند بایک بازی فرسایشی ملت ما را خسته کنند اما ما از وحدت و پیروی از مسیر ولایت که ما چیزی جز موفقیت و سربلندی ندیده ایم دست نخواهیم کشید.

وی تصریح کرد: درحالیکه نظامیان دشمنان کوردل در مقابله با مجاهدین مسلمان به کنجی خزیده اند لیبرال دموکراسی دست به دامن گروه های تکفیری شده و آنان را مسلح کرده اند تا در برابر مسلمان بایستند اما به انها می گوییم همانگونه که مجاهدین مسلمان در برابر توطئه های نظامی شما برنامه داشتند برای جنگ نرم و تحریم اقتصادی شما نیز برنامه داشته و شما راشکست خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمنان کسانی را اجیر کردند تا شعار «نه غزه نه لبنان» سر بدهند ولی نتیجه این شد که امروز جوانان ما عکس حاج قاسم را روی سینه شان قرار می دهند

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به هیچ وجه با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد و تا این رژیم‌ها را دفن نکند، از پا نمی نشیند.
سردار نقدی گفت:: امام فرمودند پیروزی ما در نهضت اسلامی بر پایه ایمان و انگیزه الهی و وحدت مردم شکل گرفته است و بسیج تلاقی این دو است.بسیج محلی است که ایمان و اخلاص به پروردگار با وحدت و بعد از 36 سال شاهد این تلاقی ارزشمند هستیم.

وی ادامه داد: آرامش بی نظیری که ما در میان قوه ها در اطرافمان داریم و قدرت شکست ناپذیری و توان ما در عرصه پیشرفت علمی داریم همه از ثمرات انقلاب اسلامی است.امروز دشمنان کور دل هر کاری را که در برابر انقلاب اسلامی ایران می‌کنند از آن نتیجه عکس می‌گیرند اگر تهاجم نظامی می‌کنند قدرت دفاعی شکل می‌گیرد و اگر ما را تحریم می‌کنند ما در علم پیشرفت می‌کنیم آنها تلاش می‌کنند ملت ما را بدنام کنند اما ملت ما به محبوبترین ملت‌ها تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ملت بسیجی ایران همانگونه که شاه ملعون گروه های تروستی و منافق و هماهنگونه که فتنه را دفع کرد و به همان شکلی که کمونیست‌ها و صدام را این ملت انقلابی دفن کردند تا رژیم آمریکا و صهیونیست منحوس را دفن نکند از پای نخواهد نشست.بسیجیان قهرمان در تمانی جبهه‌ها مقابل شما صف‌آرایی کرده است و اگر بنا دارید کمی دیگر به حیات ذلت‌بار خود ادامه دهید از تاریخ عبرت بگیرید.

نقدی تأکید کرد: اگر دشمن تمام حیله‌های خود را به کار ببرد و تمام مهره‌های خود را به میدان بفرستد برای به ذلت کشیدن این ملت این ملت هرگز با آمریکا و صهیونیست ساز نخواهد کرد.

وی افزود: ای آمریکا تاریخ خود را مرور کن و اگر می‌خواهی چند روز بیشتر به عمر پلید خود ادامه دهی راهش این است که بساط خود را از منطقه جمع کرده و رژیم صهیونیستی را رها کن.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان مصمم هستند نماز فتح و پیروزی را در مسجد الاقصی به امام رهبرشان برپا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها