امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۵۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
هافبک عراقی استقلال گفت: «امیدوارم با صعود دو تیم به مرحله بعد دربی تکرار شود و ما این شکست را با یک نتیجه خوب جبران کنیم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، جاسم کرار پس از حضور در تمرینات تیم ملی عراق، دوشنبه به ایران بازگشت. او که با دریافت کارت زرد مقابل تراکتورسازی دربی را از دست داد، هر چند برای رسیدن به ایران و تماشای بازی تلاش زیادی کرد اما به دلیل طولانی شدن سفرش موفق به این کار نشد.

 

کرار درباره دربی و بازی حذفی مقابل ذوب‌‌آهن صحبت می‌کند.

 

* کی به ایران برگشتی؟

- دوشنبه. بعد از آن هم بلافاصله در تمرینات استقلال حاضر شدم.

 

* خیلی‌ها فکر می‌کردند شاید با وجود مشکلاتی که بین تو و مسئولان باشگاه به وجود آمد به ایران برنگردی.

- درست است که در روزهای آخر از بعضی مسئولان استقلال ناراحت شدم اما اصلا قرار بر نیامدنم نبود. حتی من به مربی تیم ملی عراق گفته بودم حتما باید برای دربی به ایران برگردم.

 

* خب چرا این اتفاق نیفتاد؟

- اتفاقا خیلی تلاش کردم که به ایران بیایم و دربی را در ورزشگاه کنار هواداران ببینم اما سفرم طولانی شد و نتوانستم خودم را برای بازی به ایران برسانم. ما با تیم عربستان بودیم و از آنجا به دبی رفتیم و از دبی دوباره به نجف برگشتیم و من از آنجا به ایران آمدم. بنابراین سفرم طولانی شد.

 

* فکر می‌کردی استقلال ببازد؟

- به هیچ وجه. مطمئن بودم استقلال دربی را می‌برد. وقتی خبر باخت را شنیدم اصلا باورم نمی‌شد. تیم ما قوی‌تر بود و اگر کمی شانس با ما بود حتما استقلال برنده می‌شد. با این حال می‌دانم این شکست را جبران می‌کنیم و ان‌شاء‌ا... کاری می‌کنیم هواداران فراموش کنند.

 

* خیلی‌ها معتقد بودند اگر تو در این بازی بودی استقلال شکست نمی‌خورد.

- مطمئنا اگر در این بازی بودم تمام تلاشم را می‌کردم تا استقلال نبازد اما خب قسمت نبود و نتوانستم به استقلال در این بازی حساس کمک کنم.

 

* فکر می‌کنی بتوانید در صورت برخورد به پرسپولیس در جام حذفی، این شکست را جبران کنید؟

- این باخت انگیزه ما را برای جبران زیاد کرده و امیدوارم با صعود دو تیم به مرحله بعد دربی تکرار شود و ما این شکست را با یک نتیجه خوب جبران کنیم.

 

* قول گل زدن در دربی حذفی را می‌دهی؟

- بدم نمی‌آید با پیراهن استقلال به پرسپولیس گل بزنم اما بیشتر دوست دارم استقلال برنده باشد و گلزنی من مهم نیست.

 

* در جام‌حذفی بازی حساسی با ذوب‌آهن دارید و با وجود غیبت قاضی و شهباززاده همه فشار گل زدن روی تو و برهانی است.

- بله، اینطور که شنیدم قاضی به بازی نمی‌رسد و شهباززاده هم در بازی قبل اخراج شده و محروم است. پس ما باید تمام تلاش‌مان را برای جبران غیبت آنها بکنیم.

 

* راستی وضعیت تیم ملی عراق چطور است؟

- متاسفانه وضعیت خوبی ندارد و ما در این دو بازی هم نتایج خوبی نگرفتیم. مربی تیم ملی ضعیف است و در این بازی‌ها هم با تعویض‌های اشتباه باعث شکست تیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها