کد خبر: ۲۷۳۵۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
شایعه شده که باشگاه سپاهان دو ملی‌پوش استقلال را در نقل و انتقالات نیم فصل به نصف جهان می‌برد.

به گزارش پايگاه 598 بهع نقل از خبر ورزشي، این روزها اوضاع در اردوی استقلال چندان آرام نیست به خصوص بعد از باخت به پرسپولیس در دربی 79 پایتخت.

 

سوای از تمام حاشیه‌های این شکست، مشکلات مالی و... باعث شد تا شایعات زیادی در اطراف استقلال به گوش برسد مبنی بر اینکه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن سرشناس چمدان‌های خود را برای کوچ به سایر تیم‌ها می‌بندند.

 

در این راه از سپاهان به عنوان یکی از مشتریان پر و پا قرص ملی‌پوشان استقلال صحبت به میان می‌‌آید. سپاهان بعد از رفتن امید ابراهیمی نتوانست جانشین مناسبی برای این بازیکن ملی‌پوش و کلیدی پیدا کند، از همین‌رو هافبک دفاعی به یکی از پاشنه آشیل‌های تیم محبوب نصف جهان در لیگ چهاردهم تبدیل شد به خصوص بعد از اینکه شجاع خلیل‌‌زاده سرباز شد و بالاجبار سپاهان را ترک کرد.

 

چه زمان کرانچار و چه حالا که حسین فرکی روی نیمکت سپاهان نشسته، آندرانیک تیموریان جدی‌ترین گزینه اصفهانی‌ها برای پر کردن جای خالی ابراهیمی محسوب می‌شد، از همین‌رو درست از روزی که این هافبک ملی‌پوش ‌ساز جدایی از استقلال به دلیل مشکلات مالی را نواخت، سپاهانی‌ها باب مذاکرات غیرمستقیم با این بازیکن و مدیر برنامه‌‌اش را باز کردند تا به هر نحوی که شده او را به نصف جهان ببرند.

 

جذب آندو تنها هدف سپاهانی‌ها نبود چون خبر می‌رسد نماینده این باشگاه در حال مذاکره با هاشم بیگ‌‌زاده دیگر مدافع ملی‌پوش استقلال هم هست، چون کادر فنی تیم برای تقویت جناح چپ خود بدشان نمی‌‌آید تا این بازیکن را بار دیگر به نصف جهان بازگردانده و در کنار احسان حاج‌صفی زوجی مناسب در این پست برای نیم‌فصل دوم داشته باشند.

 

اینکه آندرانیک تیموریان و هاشم بیگ‌‌زاده با وجود داشتن قرارداد می‌توانند در نیم‌فصل راهی تیم سپاهان شوند یا نه سؤالی است که ذهن بسیاری از طرفداران را به خود مشغول کرده است.

 

گفته می‌شود هم آندو و هم بیگ‌‌زاده در ابتدای فصل وقتی می‌خواستند قراردادشان را تمدید کنند، ‌بندی در قرارداد گنجاندند مبنی بر اینکه اگر باشگاه تا نیمه فصل نتواند 45 درصد از پول آنها را پرداخت کند این قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ خواهد شد!

 

از همین‌رو مذاکراتی که آنها با سپاهان و چند تیم دیگر داشته‌اند بی‌دلیل نبوده و این بازیکنان نگران دریافت رضایتنامه نیستند.

 

در واکنش به این اخبار یکی از اعضای هیأت ‌مدیره باشگاه استقلال گفت: «تا آنجا که ما اطلاع داریم باشگاه 30 درصد از قراردادهای مالی این فصل را به بازیکنان پرداخت کرده که بیگ‌‌زاده و تیموریان هم جزو همین نفرات هستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها