امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۵۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسانی که گفتند من با بازیکن فولاد ارتباط تلفنی داشتم نتوانند ادعای‌شان را ثابت کنند از آنها شکایت کرده و اعاده حیثیت می‌کنم.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از مشرق، حمید درخشان در خصوص مطلب منتشر شده مبنی بر اینکه او با یوسف وکیا بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان تماس گرفته و خواستار حضور او در پرسپولیس شده و حالا فایل صوتی این تماس تلفنی موجود است و به همین دلیل باشگاه فولاد خوزستان می‌خواهد از سرمربی پرسپولیس شکایت کند گفت: واقعا متاسفم که چنین مطالبی مطرح می‌شود و مطمئن باشید اگر آنها نتوانند ادعایشان را ثابت کنند اعاده حیثیت می‌کنم و تا آخر ماجرا هم می‌روم. اگر آنها نتوانند تهمتی که زدند را ثابت کنند من تا آخر پیگیر این ماجرا خواهم شد و اجازه نمی‌دهم با اعتبار و آبروی من اینگونه بازی کنند.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم دلیل آنها برای چنین حرف بیهوده‌ای چه بوده اما این را می‌دانم که خیلی‌ها نشسته‌اند و فقط منتظر حاشیه هستند تا ما را دچار مشکل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی تصریح کرد: گل‌گهر تیم خوبی است و به نظرم بی‌جهت تا این مرحله بالا نیامده‌اند و ما آنها را به هیچ عنوان دست‌کم نمی‌گیریم اما گل‌گهر تیمی است که سپاهان و نفت مسجد‌سلیمان را حذف کرده و قطعا فردا بازی سختی در سیرجان داریم اما همه تمرکز ما روی این بازی‌ است و باید دست‌پر از سیرجان برگردیم البته باید زمین بازی را ببینم و تدابیرم را برای این بازی مشخص کنم.

وی درباره مصدومان پرسپولیس در بازی فردا و همچنین محرومان این تیم در بازی مقابل نفت تهران حدود 5 بازیکن می‌شود گفت: به هر حال باید با داشته‌هایمان کار کنیم و از بضاعت خودمان استفاده نماییم اما مطمئنا شایسته‌ترین‌ها در زمین بازی می‌کنند.

درخشان درباره حضور دو بازیکن برزیلی در پرسپولیس اظهار داشت: دو بازیکن از برزیل مدنظر ما هستند که صددرصد یکی از آنها در لیگ اصلی برزیل بازی کرده و رزومه خوبی دارند که البته من نمی‌توانم اسم آنها را ببرم اما بازیکنان خوبی هستند.

درخشان در پایان گفت: با حضور این دو برزیلی لیست خارجی‌های ما تکمیل می‌شود و به دنبال یک بازیکن آسیایی هم هستیم اما سایر بازیکنانی که به ما اضافه می‌شوند ایرانی خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها