أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۵۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
استقلال تهران براي حضور ميثم سليمان فلاح به اين باشگاه با نفت م.سليمان به توافق رسيده است و به اين ترتيب ليست 18 نفره آبي‌پوشان در اين فصل پر شده است.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از ورزش سه؛ مقدمات حضور میثم سلیمان فلاح، مهاجم سابق نفت مسجد سلیمان به پایان رسید و بازیکن سابق صبای قم که سابقه 2 بار گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد با صلاحدید کادرفنی استقلال به این تیم پیوست. سلیمان فلاح که فوتبالش را از تیم سایپامهر البرز آغاز کرده به تیم ملی دانشجویان هم دعوت شد و در دیدار دوستانه با صبا، عبدالله ویسی با پسندیدن سبک بازی‌اش او را به قم آورد و در این فصل هم به تیم نفت م.سلیمان پیوست.

سلیمان فلاح در این تیم جایگزین مهدی کریمیانی شده که به دلیل مشکل در کارت پایان خدمتش از استقلال کنار گذاشته شده است. با این حال قلعه نویی که وعده داده بود در نیم فصل چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد با پیوستن سلیمان فلاح، لیست 18 نفره‌اش پر شد و باید برای جذب بازیکنان دیگر از نفرات حاضر در تیمش کنار بگذارد.

پژمان نوری و آندرانیک تیموریان از بازیکنانی هستند که زمزمه خروج نام‌شان از استقلال شنیده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها