أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
حفظ رژیم تحریم‌ها نشانه تداوم دشمنی با ایران است و پاسخ متناسب را می طلبد/ امریکا نمی‎تواند هم اهرم دشمنی را بکار گیرد و هم ادعای دوستی کند
دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان هیئت عاشقان ولایت شهرستان بابل حاضر شدند و به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی در بدو ورود به بابل مورد استقبال فرمانده سپاه این شهرستان و جمعی از مسئولان قرار گرفت و سپس، جهت دیدار با حجت الاسلام روحانی، امام جمعه بابل، به حوزه علمیه صدر رفت.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر کوتاه خود، عازم دانشگاه علوم پزشکی بابل شد و در ابتدا، ضمن حضور بر مزار دو شهید گمنام مدفون در این دانشگاه، با قرائت فاتحه ای به مقام شهدا ادای احترام کرد.
 
دکتر جلیلی سپس وارد نشست اخلاقی – بصیرتی فرماندهان و سرگروهای حلقه های صالحین شهرستان بابل شد. نشستی که حاضرین در آن را اساتید دانشگاه، روحانیون فعال در طرح صالحین و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل تشکیل می دادند.
 
دکتر جلیلی با گرامیداشت هفته بسیج درباره این نهاد مردمی گفت: بسیج نهاد مقدسی است که مبدأ آن امام خمینی(ره) بود؛ تعبیر شجره طیبه را نیز ایشان به کار بردند.
 
وی افزود: باید دید که بسیج چگونه می‌تواند شجره طیبه‌ای باشد که میوه‌های آن هر لحظه و هر زمان موجب برکاتی برای انقلاب اسلامی باشد؛ اگر بخواهیم نگاهی روشن به بسیج داشته باشیم، باید دید که بسیج در چه شرایطی رشد کرده است.
 
مسئول سابق پرونده هسته ای ایران، در ادامه با اشاره به توافق هسته ای صورت گرفته در وین گفت: حفظ رژیم تحریم ها نشانه تداوم دشمنی با ملت ایران است و پاسخ متناسب خود را می طلبد.
 
دکتر جلیلی در ادامه افزود: آمریکا نمی تواند اهرم دشمنی علیه ملت ایران را به کار بگیرد و همزمان ادعای دوستی بکند.
 
جلیلی با اشاره به اینکه ما در واقعیت‌های دنیا با زور مواجه نیستیم، گفت: در واقعیت دنیا، ما با زور به اضافه تزویر مواجه هستیم و باید به دنبال واقع بینی در سیاست خارجی باشیم نه واقعیتی که آنها نشان می‌دهند.
 
وی گفت: ‌قدرت‌های مستکبر که با شعار اقتصاد آزاد بر جهان حاکم هستند با اعلام زور سعی دارند به مردم جهان بقبولانند که شکست‌ناپذیر هستند و حرف اول را آنها می‎زنند و لذا کسی حق مخالف با آن را ندارد.
 
عضو شورای راهبردی روابط خارجی با اعلام اینکه امروز پشت جریان تکفیری و تروریستی، آمریکا قرار دارد تا با این نسخه بدلی اسلام را بدنام کند و به نام مبارزه با تروریست وارد صحنه شود، یادآور شد: دشمن چون نمی‎تواند با اسلام ناب مبارزه کند، نسخه‌های بدلی مانند داعش و تکفیری را ارائه داده است در حالی که باید بداند این ابتدای انقلاب ما است و ثمره ارزنده آن را در پیش رو داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
لر بویراحمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۶
درود بر دکتر عزیز
به امید پیروزی
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۶
شیوه شما در مذاکرات بسیار عزتمندانه و قابل تحسین بود.
پاسخ
عليرضا
-
۱۱:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳
۵
۳
شما با ديپلماسي قويتري مذاكرات را به پيش مي برديد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها