أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
همراه با کاروان اسرای حسینی برگزار می گردد:
به گزارش پایگاه 598 ، همزمان با فرارسیدن پنجم صفر، سالروز شهادت دُردانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت رقیه (س)، مراسم روایتگری و عزاداری در شامگاه روز جمعه 7 آذر 1393 در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) برگزار می گردد.

در این مراسم که با عنوان کربلای امروز ،عاشورای امروز و «دلداگی با امام زمان(عج)» و با روایتگری سردار حاج سعید قاسمی آغاز می شود، مهدی اقدم نژاد، شاعر آیینی نیز به شعرخوانی و مدیحه ثرایی خواهند پرداخت و سپس مراسم عزاداری و سینه زنی با نوای حاج میثم احمدی پور برگزار خواهد شد.



گفتنی است این مراسم که به همت حوزه مقاومت 203 امین الله ناحیه حضرت ولی عصر(عج) برگزار می گردد، از ساعت 19 روز جمعه به آدرس میدان ولی عصر(عج) – بلوار کشاورز -  خیابان کبکانیان – مسجد امام موسی بن جعفر(ع) پذیرای حضور دانشگاهیان، بسیجیان، سوگواران  و عزارداران حسینی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها