امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۶۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
گوگل در یکی از پرترافیک ترین مناطق تبلیغاتی جهان، میدان تایمز، بیلبوردی را نصب کرده که به اندازه یک بلوک خیابانی طول دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ پس از عقد قرارداد میلیون دلاری با Vornado Realty Trust، این کمپانی تبلیغات گسترده در شهر نیویورک و مخصوصا منطقه میدان تایمز را آغاز کرده، آن هم با یک بیلبورد به بزرگی بیش از ۲۴ میلیون پیکسل.

 

 

دیجیاتو نوشـت: نمایشگر میتزوبیشی الکتریک، تمام فضای بین دو خیابان ۴۵ و ۴۶ منطقه Broadway ار اشغال کرده و حتی قسمتی از آن که ۹ متر طول دارد، به خیابان کناری رسیده. رزولوشن حقیقی آن ۲۳۶۸ در ۱۰۰۴۸ پیکسل برآورد شده و ۲۳ متر بلندی و نزدیک به ۱۰۰ متر درازا دارد. گفته شده تا پایان ژانویه ۲۰۱۵، این بیلبورد در اختیار کامل گوگل خواهد بود.

کاربران با ورود به منطقه ای که این بیلبورد در آن قرار گرفته می توانند خود را با سرگرمی های جالبی که در نظر گرفته شده مشغول کنند. برای مثال، با اپلیکیشن مخصوصی که روی تبلت ها قرار گرفته، خودشان را شبیه به یک ربات اندروید می کنند و منتظر می مانند تا این شخصیت روی بیلبورد به نمایش در آید.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها