أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۰۵ آذر ۱۳۹۳
پروازهای شبانه در فرودگاه مهرآباد به ‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان منطقه اطراف فرودگاه و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی تعطیل ‌می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ روابط ‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد گفت : در دو ماه اخیر با هماهنگی شرکت های هواپیمایی پروازهای  ساعت 24 شب تا 5 صبح به دیگر ساعات‌ انتقال یافت و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 شب تا 5صبح هیچ پرواز خروجی و همچنین از ساعت 00:30 تا 5 صبح هیچ پرواز ورودی انجام نمی‌شود.

وی افزود: فرودگاه در مدت تعطیلی پروازهای شبانه تعطیل نیست و به‌روند فعالیت‌های عملیاتی خود نظیر پروازهایVIP، آمبولانس پروازهای امداد و نجات، پروازهای آتش‌نشانی و حامل مواد دارویی، پروازهای برنامه‌ ای تأخیری و پروازهایی که به طور اضطراری در مهرآباد نشست و برخاست دارد ، خدمات رسانی می کند.

وی گفت : با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از 23 آذر ، محدودیت پذیرش پروازهای برنامه ای از ساعت 24 شب تا 5صبح به‌طور کامل اجرایی می‌شود.

رستمی گفت: اجرای طرح تعطیلی شبانه به‌منظور به حداقل رساندن تبعات و مشکلات شبانه پروازهاست که این طرح تقریباً در 241 فرودگاه داخلی و 161 فرودگاه بین‌المللی در تمام دنیا اجرا می‌شود و در مهرآباد نیز به عنوان اولین فرودگاه کشور در حال اجراست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها