يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۶۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
این روزنامه صهیونیستی معتقد است دستیابی لبنانی ها به این موشک پیشرفته به معنای آن است که توازن قدرت تخریبی برای اسراییل کاملا برهم خورده و تل آویو دیگر آن بازدارندگی سابق را در قبال حزب الله نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، سخنان شیخ عیسی قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر دستیابی به موشک های بسیار پیشرفته زمین به زمین از نوع فاتح ۱۱۰ به حزب الله لبنان وحشت مراکز تصمیم گیری رژیم صهیونیستی را صد چندان کرده است.
 
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت با اعلام این خبر، دستیابی حزب الله به فاتح ۱۱۰ را کابوسی توصیف کرد که معادلات قدرت را با رژیم صهیونیستی بر هم زده است. این روزنامه عبری زبان در مقاله ای تحت عنوان «این موشک دیگر چیست؟» نوشت : فاتح ۱۱۰ پیشرفته ترین موشک از نسل چهارم سامانه موشکی فاتح ۱۱۰ ـ دی ۱ محسوب می شود. این موشک در سال ۲۰۱۲ رسما وارد فاز عملیاتی شد ؛ در حالی که دقت و سرعت بسیار زیاد از مهم ترین ویژگی های این موشک است. به اعتقاد تحلیلگران روزنامه یدیعوت، فاتح ۱۱۰ بردی ۳۰۰ کیلومتری داشته و قادر به حمل کلاهک انفجاری به وزن ۵۰۰ کیلوگرم است.
 
از دید این روزنامه صهیونیستی، رسیدن این نوع موشک ها به لبنان به معنای آن است که توازن قدرت تخریبی برای اسراییل کاملا برهم خورده است و تل آویو دیگر آن توانمندی بازدارندگی سابق خود را نخواهد داشت ؛ مسئله ای که باعث می شود ارتش برای حمله به لبنان بارها و بارها فکر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
سلام 598لطفا دقت داشته باش معاون سید حسن نصرالله شیخ نعیم قاسم هست نه شیخ عیسی قاسم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها