يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۷۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
سرمربی استقلال از طریق دستیارانش با بازیکنان تیمش اتمام حجت کرده است.
پس از شکست استقلال در دربی برخی بازیکنان این تیم به جای عذرخواهی از هواداران صحبت از مشکلات مالی کردند و برخی هم چه قبل از دربی و چه پس از آن مدعی شدند از تیم های دیگر پیشنهاد دارند و اگر شرایط مالی شان درست نشود از استقلال می روند.

 

سرمربی استقلال که در چند روز اخیر فشار زیادی را بابت باخت در دربی متحمل شده بیش از آنکه از شکست تیمش ناراحت باشد از رفتار برخی بازیکنان دلخور و شاکی است و از این رو در صحبتی که با دستیارانش داشته از آنها خواسته با بازیکنان حرف بزنند و با آنها اتمام حجت کنند.

 

گویا قلعه نویی در صحبتی که با دستیارانش داشته از آنها خواسته به بازیکنان پیغام دهند هر کسی پیشنهاد دارد یا از شرایطش ناراضی است می تواند برود و باشگاه هم مخالفتی با جدایی آنها نخواهد داشت.

خانواده بزرگ ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها