يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۷۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
ناگفته‌های بازیگر "خط قرمز":
"علی منصوری"، بازیگر "خط قرمز" از سالهای دوری خود از عرصه بازیگری و نحوه آشنایی‌اش با "بنیامین بهادری" می‌گوید.
به گزارش پایگاه 598 ، "علی منصوری" بازیگر و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از مدتی کار در عرصه بازیگری در مقطعی از زمان درگیر فعالیت‌های موسیقی شدم و این ذهنیت برای اهالی هنر پیش آمد که دیگر بازی نمی کنم و این اتفاق دلیل دوری من از بازیگری‌ شد و هنوز کاری که انگیزه‌ای برای بازگشتم به بازیگری شود به من پیشنهاد نشده است.

وی افزود: همچنان پیگیر بازیگری و مطالعه کتاب در این زمینه هستم زیرا رشته‌ تحصیلی من نیز بازیگری بوده، گاهی اوقات نیز بازیگری و موسیقی را با هم انجام می‌دادم و در هیچ مقطعی بازیگری را رها نکردم. بالاخره به عرصه بازیگری بازخواهم گشت، اما زمان دقیق آن را نمی‌دانم.



منصوری عنوان کرد: از دوران کودکی به موسیقی علاقمند بودم و بعد از طریق دانشگاه به سمت بازیگری کشیده شدم.

این آهنگساز در مورد خاطرات خود از سریال "خط قرمز" گفت: 12 تله فیلم بعد از "خط قرمز" بازی کردم اما این سریال واقعا عجیب و حس و حال متفاوتی داشت، همه لحظات آن برای من خاطره انگیز بود.

وی تصریح کرد: جوان بودن اعضای گروه و تصویربرداری در لوکیشن های مختلف شهری باعث دوستی و کل کل بچه‌ها پشت دوربین مانند اتفاقات جلوی دوربین شده یود.



این بازیگر ادامه داد: کم و بیش از عوامل "خط قرمز" خبر دارم و دورادور با آنها ارتباط دارم. با پویا امینی که در تیم فوتبال هنرمندان هستیم و با ایمان اشراقی را نیز که به سمت پزشکی رفته است از طریق اینترنت ارتباط دارم.

وی در مورد شروع کار حرفه‌ای‌اش در عرصه موسیقی نیز گفت: اولین بار سال 87 با آلبوم "ایلیا" اثر ایلیا منفرد شروع کردم و در آن آلبوم نوازندگی گیتار، کیبورد و همچنین بک و کال آلبوم را به عهده داشتم.



منصوری در ادامه صحبت هایش از نحوه شروع همکاری‌اش با "بنیامین بهادری" نیز اظهار داشت: حدود 12 سال پیش استودیویی داشتم و "بنیامین بهادری" به واسطه یکی از دوستانم به آنجا آمد و خدا را شکر در این مدت دوستی پایداری با هم داشته‌ایم، البته در حال حاضر فقط در کارهای مربوط به ارکستر و کنسرت با بنیامین بهادری همکاری می‌کنم.

وی گفت: این روزها هر کسی که نت‌ها را خوب بشناسد و شنیدارش خوب باشد علی رغم اینکه صدا برای خوانندگی داشته باشد یا نداشته باشد، می تواند بخواند ولی متاسفانه اکثر افرادی که به این عرصه می‌آیند، صدای مناسبی برای اجرا ندارند.



منصوری بیان کرد: در حال حاضر به خوانندگی فکر نمی کنم ولی امکان اینکه روزی من نیز وارد این عرصه شوم، وجود دارد و به خاطر اینکه از کودکی موزیک کار می‌کنم، کسی نمی تواند بگوید بخاطر شهرتم وارد این عرصه شدم.

وی در پایان گفت: هم اکنون در حال همکاری با مسعود مرادی، رضا سرلک، حمید زند و مهدی درویش زاده و همچنین آماده سازی برای کنسرت‌های بعد از ماه‌های محرم و صفر، بنیامین بهادری در فضای متفاوت هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها