أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۷۳۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
فیلم سینمایی «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سعید خندق‌آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره با اعلام این مطلب گفت:دیروز سه شنبه ۴ آذرماه توزیع «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در شهرستان توزیع شد و امروز چهارشنبه ۵ آذرماه فیلم در تهران توزیع شده است. تیراژ این نسخه خانگی ۲۵۰۰۰۰ عدد است. با توجه به حال و هوای خانوادگی و آرام «فرشته‌ها»، پیش‌بینی می‌شود فیلم در نمایش خانگی و در جذب خانواده‌ها موفق باشد.
 
وی ادامه داد: برنامه بعدی عرضه «خسته نباشید!» ساخته افشین هاشمی و محسن قرایی در شبکه نمایش خانگی است. این فیلم که بسیار مورد توجه منتقدان و کارشناسان سینما، قرار گرفته اواسط آذرماه وارد بازار می‌شود. قسمت ۸ انیمیشن «شکرستان» هم نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. با توجه به فضای متفاوتی که «خسته نباشید!» دارد مطمئنم این فیلم را جوانان و خانواده‌ها دوست خواهند داشت.
 
فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی داستان زوجی است که صاحب سه قلو می‌شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا و … بازیگران این فیلم هستند. منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم است. «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است. غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و … در این فیلم بازی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها