أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۷۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های روزهای اخیر و بارش برف در محورهای کوهستانی، افرادی که قصد تردد در جاده‌های برف‌گیر و کوهستانی دارند، باید شرایط خاص فصل زمستان را رعایت کنند.

وی افزود: در این فصل از سال به دلیل احتمال بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران مستقر در محورهای مختلف استان البرز به ویژه جاده چالوس، تجهیزات خودروها را کنترل کرده و در صورت عدم همراه داشتن زنجیر چرخ، از ادامه حرکت خودرو در محورهای کوهستانی از جمله محور کرج – چالوس جلوگیری می‌کنند.

اکبری از مسافران خواست تا پیش از حرکت، از سلامت و ایمنی خودروی خود مطمئن شده و سوخت کافی همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای روزهای تعطیل این هفته آیا محدودیت‌هایی در جاده‌های استان البرز اعمال می‌شود، گفت: با توجه به حجم مسافرت‌ها که از عصر روز چهارشنبه و همچنین روز پنجشنبه شاهد آن بودیم، احتمال می‌دهیم که فردا شاهد ترافیک در جاده چالوس باشیم.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: پلیس راه محدودیت‌هایی را با هدف تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها به صورت موقت در دستور کار خود دارد.

اکبری ادامه داد: بر این اساس حرکت انواع خودروها در محور کرج – چالوس در روز جمعه این هفته از ساعت 14 تا 24 از میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است.

وی افزود: همچنین از ساعت 17 این روز تا ساعت 24 تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین از ظهر چهارشنبه تا صبح روز شنبه تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج – چالوس ممنوع است، ضمن اینکه در این مدت ماموران پلیس راه اجازه عبور به موتورسیکلت‌ها در این جاده را نمی‌دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها