کد خبر: ۲۷۳۷۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
کرمانی مقدم؛
‏ مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: «برد در دربی همیشه تبعات مثبتی برای تیم برنده دارد و پیروزی بر ‏استقلال فشار را از روی پرسپولیس برداشت.»
مرتضی کرمانی مقدم معتقد است كه نباید هواداران این تیم عدد 10 را جایگزین 6 كنند. او در مورد دربی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

* هواداران پرسپولیس این روزها در صفحات اجتماعی عدد 10 را جایگزین 6 كرده اند.در این خصوص چه صحبتی داری؟

- من برای هواداران پرسپولیس احترام خاصی قائلم اما اعتقاد دارم ‏همان 6 نماد قشنگ تری برای پرسپولیسی هاست و به نوعی نمادی ‏ابدی است به همین دلیل از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم ‏عدد 10 را جایگزین 6رویایی نکنند. این نماد همیشه برای ‏تیم رقیب آزاردهنده است.شاید عدد 10 تا یکی دو ‏ماه دیگر از ذهن هواداران پاک شود اما چیزی که می ماند نماد شش است که بیش از چهل سال استقلال را آزار داده است.

 

* در مورد دربی و برد پرسپولیس چه نظری داری؟

- من شانس برد پرسپولیس را در دربی بیشتر می دانستم چون به ‏مهره های پرسپولیس و حمید درخشان اعتماد داشتم.از طرفی باید به تعویض های خوب درخشان نظیر طارمی اشاره کرد ‏بازیکنی که شاید اگر از ابتدا در بازی بود خیلی موفق نمی شد.

 

* تاثیر برد پرسپولیس در دربی را ‏برای انده چگونه ارزیابی می کنی؟

- ‏برد در دربی همیشه تبعات مثبتی برای تیم برنده دارد و پیروزی بر ‏استقلال فشار را از روی پرسپولیس برداشت عاملی که می تواند ‏پرسپولیس را در لیگ و جام حذفی به موفقیت برساند.‏

 

* در جام حذفی شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

- من معتقدم پرسپولیس باید تمام تمرکزش را برای قهرمانی در جام ‏حذفی بگذارد چون راه رسیدن برای قهرمانی پرسپولیس در این ‏جام مهیاست.‏

فوتبال ایران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها