يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۷۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مدیران باشگاه استقلال به سرمربی سابق این تیم، پیشنهاد عجیبی داده اند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پس از رسیدن نیم فصل به خط پایانی، مدیران باشگاه پیکان و منصور ابراهیم زاده، با یکدیگر به بن بست رسیدند و در این میان ابراهیم زاده تصمیم گرفت تا به صورت توافقی از پیکان جدا شود.

 

در ابتد صحبت از حضور مربیانی همچون کرانچار و برانکو در راس کادر فنی این تیم بود اما به یکباره گزینه های داخی روی میز مدیران پیکان قرار گرفتند.

 

پرویز مظلومی و صمد مرفاوی از جمله مربیانی هستند که پیکانی ها با آنها وارد مذاکره شدند اما روند مذاکرات به گونه ای پیش رفته که مرفاوی برای نشستن روی نیمکت پیکان شانس بیشتری پیدا کرده است.

 

با اینکه هنوز حضور وی در پیکان نهایی نشده اما گویا استقلالی ها به او پیغام داده اند که در صورت رفتن به پیکان، اجازه جدایی سعدی دقیقی را صادر کنند.

 

استقلالی ها در زمان مربیگری ابراهیم زاده، قول آبی پوش شدن دقیقی را از وی گرفته بودند اما حالا تمام معادلات خود در این زمینه را بر هم خورده می بینند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها