يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۷۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
کاپیتان تیم پدیده گفت: «به عنوان یک بازیکن حرفه ای دوست ندارم شرایطی فراهم شود که بر قراردادم با پدیده خدشه وارد شود.»
به گزارش پایگاه 598، رضا عنایتی درباره اینکه گفته می شود در آستانه عقد قرارداد با استقلال و بازگشت به جمع آبی پوشان قرار داد عنوان کرد: «من خودم از این بحث اطلاعی ندارم اما واقعیت این است که همیشه گفته ام استقلال خانه من است و هرگز خاطرات خوبم در این تیم را فراموش نمی کنم. ضمن اینکه علاقمندم فوتبالم را در استقلال تمام کنم.»

 

وی ادامه داد: «از سوی دیگر من شرایط خوبی در پدیده دارم و روزهای خوبی را در این تیم سپری می کنم. علاوه بر این من با این تیم قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای دوست ندارم شرایطی فراهم شود که بر قراردادم خدشه وارد شود.»

 

عنایتی درباره اینکه چقدر احتمال می دهد در نیم فصل به استقلال بازگردد گفت: «هر تصمیمی در این باره با رضایت باشگاه پدیده خواهد بود. من فعلا به بازی تراکتورسازی فکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم و بعد از آن فرصت درباره تصمیم گیری پیرامون آینده وجود دارد.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها