أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۷۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مهاجم ایرلندی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت خیلی دوست داشته به پرسپولیس بپیوندد اما سرمربی این تیم با بازگشتش مخالفت کرده است.
ایمون زاید در حال حاضر در مالزی به سر می برد تا مراحل پیوستنش به تیم صباح رینوس طی شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ابراز تمایل برای بازگشت به پرسپولیس، سر از تیم مالزیایی درآورده است، گفت: «من میخواستم به پرسپولیس برگردم اما حمید درخشان مخالفت کرد.»

 

زاید افزود: «من با مربی صباح رینوس آشنا هستم و وی به من گفت به این تیم بروم و کمکشان کنم چرا که نیاز به یک گلزن دارند. الحاجی دیوف هم به این تیم رفته و بازیکنان خارجی بزرگ دیگری هم در این تیم هستند. من برای پرسپولیس منتظر ماندم اما آنها مرا نخواستند و من هم برای کمک به این تیم مالزیایی به آنجا رفتم.»

 

مهاجم ایرلندی پیشین پرسپولیس که به آقای هت تریک معروف است، در خصوص دربی 79 گفت: «من این بازی را به صورت زنده تماشا کردم و از اینکه پرسپولیس برنده شد واقعا خوشحال شدم. این یک بازی خوب بود و چقدر خوب که گل هم داشت. به نظر من پیروزی در دربی حق پرسپولیس بود.»

مهر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها