أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «یک ماه و 10 روز دیگر دویدن را شروع خواهم کرد و از دو ماه دیگر هم بدنسازی می‌کنم.»
رضا نوروزی می‌گوید که با پیروزی پرسپولیس در دربی مصدومیتش را فراموش کرده است: «واقعاً استرس داشتم اما خوشحالم که پرسپولیس دربی را برد. وقتی عالیشاه گل دوم را زد، مصدومیتم کلا از یادم رفت! مطمئن بودم نمی‌بازیم اما فکرش را نمی‌کردم که پرسپولیس دربی باخته را ببرد.»

 

مهاجم مصدوم پرسپولیس وضعیت خودش را هم اینطور توصیف می‌کند: «دوره فیزیوتراپی‌ام تمام شده و الان وزنه می‌زنم و کارهای تعادلی انجام می‌دهم. یک ماه و 10 روز دیگر دویدن را شروع خواهم کرد و از دو ماه دیگر هم بدنسازی می‌کنم. اگر خدا بخواهد از اوایل اسفند بازی می‌کنم و خیلی هم انگیزه دارم چون آخرین بار که با درخشان صحبت می‌کردم، گفت باید در پرسپولیس بمانم. حالا نمی‌دانم نظرشان عوض شود یا خیر ولی دوست دارم در پرسپولیس بمانم و این مدتی را که غایب بودم، جبران کنم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها