امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۷۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
باشگاه همچنین برای سایپا نامه نوشته و خواهان جذب بابک حاتمی شده است که این درخواست فعلا مورد موافقت قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، دیگر هیچ‌کس نیست که نداند این پرسپولیس، بیش از هر چیز بازیکن می‌خواهد. بازیکنانی نه در اندازه‌های مهدی جعفرپور که نیامده، سرمربی را ناامید کرد یا رضا خالقی‌فر که اصلا انتخاب حمید درخشان نبود!

 

پرسپولیس گلزنی می‌خواهد که دروازه حریفان را حتی با نامش به لرزه دربیاورد و هافبک‌هایی که به پست بازی اومانیا و نوری هم ثبات ببخشند.

 

به علاوه یک مدافع راست که خود درخشان یوسف وکیا را برگزیده و حتی با او صحبت هم کرده اما خب این ماجرا به گونه‌ای پیش رفت که دیگر دور از ذهن است تصور دیدن وکیا با پیراهن پرسپولیس.

 

از بحث این بازیکن که بگذریم، می‌رسیم به خط حمله پرسپولیس که رضا نوروزی را همان اول فصل از دست داد و حالا هم با مصدومیت‌های پشت سر هم محمد عباس‌زاده تنها به هادی نوروزی دلخوش است.

 

برای رسیدن به این خط حمله ایمون زاید خیلی دوید و پیغام و پسغام فرستاد اما هیچ کدام سرمربی را راضی نکرد. این مهاجم ایرلندی لیبیایی سر آخر راهی لیگ مالزی شد و بعد هم برای هواداران این پیغام را مخابره کرد که «درخشان نگذاشت به پرسپولیس برگردم».

 

آقای سرمربی اما بازیکنان تازه‌نفس و جوان‌تری را طلب کرده بود. مثلا رضا قوچان‌نژاد و ویلیام آتشکده را که البته پرسپولیسی شدن هر دو نفرشان تکذیب شد.

 

مذاکره با قوچان‌نژاد را خود مدیرعامل با این جمله‌ها که «من اطلاعی از این موضوع ندارم. البته قوچان‌نژاد را بازیکن بزرگی می‌دانم و برایش احترام قایل هستم اما از طرف باشگاه کسی با او صحبت نکرده تکذیب کرده است.»

 

تکذیب حضور ویلیام آتشکده - که پیش‌تر یک بار در اردوی تیم‌ملی حضور پیدا کرده و بازیکن تیم اوربروی سوئد بوده - را هم از زبان مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه شنیدیم که می‌گفت: «چنین بازیکنی اصلا در لیست نفرات مدنظر کادر فنی نیست و برنامه‌ای برای جذب او نداریم.»

 

به گفته او فعلا فقط انتقال خالقی‌فر قطعی شده و قرار است دو بازیکن برزیلی هم به زودی به پرسپولیس بیایند. منظور آقای سخنگو همان دو بازیکنی هستند که پیش‌تر سیاسی درباره‌شان حرف زده بود و حمید درخشان همچنان منتظر است تا برای امضای قرارداد به تهران بیایند: «این دو بازیکن برزیلی را می‌خواهم و باشگاه قول داده جذب‌شان کند. فیلم بازی‌شان را دیده‌ایم. آنها فوق‌العاده هستند و رزومه خوبی دارند. یکی از آنها حتی در لیگ اصلی برزیل هم بازی کرده. این دو برزیلی اگر با باشگاه به توافق برسند، قطعا در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهند کرد و با آنها لیست بازیکنان خارجی‌مان تکمیل می‌شود. البته دنبال یک بازیکن آسیایی هم هستیم و بقیه بازیکنانی که به تیم ما اضافه می‌شوند، ایرانی خواهند بود.»

 

اینکه پرسپولیس بتواند بازیکنان دلخواهش را به تهران بیاورد و از آنها امضا بگیرد یا نه، چیزی نیست که بشود با اطمینان از آن سخن گفت اما محمود خوردبین می‌گفت که کار دو تا برزیلی و چند تا بازیکن ایرانی تقریبا نهایی شده و بازیکنان جدید پرسپولیس هم روز 10 آذر مشخص می‌شوند.

 

پرسپولیس چه بتواند این بازیکنان را به لیگ برتر بیاورد و چه نه، چند نفر را بیرون خواهد کرد اما چند نفری که سوشا مکانی را نمی‌توان جزو آنها شمرد.

 

این چیزی است که سخنگوی باشگاه گفته: «پرسپولیس به هر دو دروازه‌بانش احتیاج دارد و تا امروز هم صحبتی در مورد رفتن سوشا مطرح نشده. فقط بازیکنانی از پرسپولیس می‌روند که کادر فنی آنها را نخواهد اما سوشا جزوشان نیست.»

 

رضا حقیقی چطور؟ آیا شایعه استقلالی شدن او و حتی معاوضه‌اش با آندو در نیم فصل را باید باور کنیم؟ سیاسی در پاسخ به این پرسش‌مان می‌گوید: «حقیقی بازیکن خوبی برای پرسپولیس است و قرار نیست برود. من هم طرف حرفم با حقیقی نیست اما هر بازیکنی که نتواند خود را با شرایط پرسپولیس وفق بدهد، می‌تواند جدا شود. وقتی هم بازیکنی از پرسپولیس جدا می‌شود دیگر مهم نیست به چه تیمی می‌رود.»

 

غیر از آن بازیکنان برزیلی که چشم درخشان را گرفته‌اند، یک خارجی دیگر هم هست که البته او کارش با پرسپولیس تمام شده و چند روز دیگر به تهران می‌آید.

 

این بازیکن 28 ساله و سوئدی هم پست پیام صادقیان است و در حال حاضر در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند. او پیش‌تر 4 قهرمانی را با تیم آ. اگ در لیگ سوئد تجربه کرده و در 22 بازی هم برای تیم امید این کشور به میدان رفته.

 

این بازیکن که قراردادش با پرسپولیس 500 هزار دلار قیمت دارد، روز شنبه برای شرکت در تست پزشکی به تهران می‌آید و البته باشگاه باید 100 هزار دلار هم بابت رضایتنامه‌اش هزینه کند.

 

باشگاه همچنین برای سایپا نامه نوشته و خواهان جذب بابک حاتمی شده است که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفته و مسئولان سایپا بعد از اینکه در واکنش به درخواست پرسپولیس نیلسون را طلب کردند، این بار 250 میلیون روی رضایتنامه حاتمی قیمت گذاشتند و برای تصمیم‌گیری درباره انتقال او منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها