کد خبر: ۲۷۳۸۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
ليورپول پس از تحمل 4 شکست پياپي، امشب در زمين تيم لودوگورتس، به مصاف اين تيم مي رود در حاليکه براي اميدوار ماندن به صعود، به پيروزي در اين ديدار نياز مبرم دارد.
به گزارش پایگاه 598،لیورپول در لیگ برتر انگلستان اوضاع اسف باری دارد و با 14 امتیاز، در رده دوازدهم قرار دارد و فاصله این تیم با منطقه سقوط تنها 4 امتیاز است. این تیم همچنین در گروه B لیگ قهرمانان، تنها سه امتیاز کسب کرده و پست سر رئال و بازل قرار دارد.

"برندان راجرز"، سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با لودوگورتس گفت:" پس از بازی با کریستال پالاس(شکست 3-1 لیورپول) فرصت فکر کردن به چیزی غیر از بازی با لودوگورتس را نداشته ام و به هیچ وجه خرید های زمستانی، ذهن من را مشغول نکرده است. بازی حساسی با لودوگورتس در پیش داریم و برای امیدوار ماندن به صعود، باید این تیم را شکست دهیم. از باخت های اخیرمان سعی کرده ایم که درس بگیریم و امیدوارم که در بازی امشب به کارمان بیایند."

سرمربی لیورپول در ادامه افزود:" گاهی اوقات یک بازی می تواند سرنوشت شما را در یک فصل عوض کند و من باور دارم که بازی امشب می تواند همان بازی برای لیورپول باشد.امیدوارم با یک نتیجه مثبت، روند صعودی ما هم آغاز شود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها