يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۸۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
تماشاگران طرفدار تراکتورسازي به شدت عليه داوري ديدار تيمشان برابر پديده شعار دادند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا دیدار تراکتورسازی و پدیده با برتری تیم مشهدی به پایان رسید. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

*پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان هر دو تیم به مناسبت هفته ی بسیج به شهدای بسیج ورزشکاران ادای احترام کردند.

*عباس محمدرضایی تنها بازیکنی بود که پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با اعضای این تیم خوش و بش کرد.

*میرهانی هاشمی در نیمه ی نخست مسابقه با مصدومیت مواجه شد و با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و جای خود را به محمد ایران پوریان داد.

*در یک صحنه داور مسابقه آفساید لوسیانو ادینهو را اعلام کرد که این موضوع، اعتراض شدید رسول خطیبی را در پی داشت.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، از اسکوبورد چهار هزار و 10 نفر اعلام شد.

*پس از اعلام پنالتی به سود پدیده، تماشاگران حاضر در ورزشگاه به تصمیم داور اعتراض کردند و با سردادن شعار "پنالتی" در هر صحنه، به تصمیمات داوری اعتراض می کردند.

*پروژکترهای ورزشگاه در اواسط نیمه ی اول وقت های اضافه روشن شد و بازی در زیر نور پیگیری شد.

* در اواسط نیمه ی دوم وقت های اضافه که بازی به دلیل زمین خوردن بازیکن پدیده متوقف شده بود، رسول خطیبی بازیکنان را به دور زمین فراخواند و تاکتیک های جدید تیم را به بازیکنان گوشزد کرد.

*داور مسابقه به میران یووانویچ، عباس محمدرضایی، زوران کنژویچ و کیوان امرائی از پدیده و به خالد شفیعی، احمد کامدار و محمد ایران پوریان از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

* در پایان این دیدار هواداران تراکتورسازی به شدت علیه مسعود عنایت، ناظر داوری این دیدار شعار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها