أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
يونس گرائيلي بازيکن سابق فوتبال مازندران از کسب نتيجه تساوي در 120دقيقه مقابل نفت تهران راضي است. اگرچه آنها در نهايت بازي را در تهران باختند.
به گزارش پایگاه 598،گرائیلی در مصاحبه مطبوعاتی گفت: دست بازیکنان تیمش را می بوسد. صحبت های او در کنفرانس مطبوعاتی را می‌ خوانید:

همین که بازیکنان ما 120 دقیقه مقابل تیم خوب نفت تهران مقاومت کردند شایستگی بازیکنان ما را نشان می دهد. من دست تک تک بازیکنانی که امروز از ساری به اینجا آمدند و تیم را تشویق کردند می بوسم. آنها می دانند تیم ما مشکل مالی دارد اما تیم را به شدت تشویق کردند.

او درباره اینکه آیا امیدوار است که تیم صنعت ساری به لیگ یک صعود کند گفت: مجموع قرارداد بازیکنان ما 400 تا 450 میلیون است. اگر حمایت های کافی در داخل استان از ما صورت بگیرد مطمئن باشید پتانسیل این را داریم که به لیگ یک صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها