أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
عليرضا منصوريان سرمربي نفت در نشست مطبوعاتي تيمش مقابل صنعت ساري ادعا کرد، اگر تيمش برخلاف اصول بازي جوانمردانه گلي به ثمر برساند، حتما کاري مي کند که تيمش عامدانه گل بخورد تا بازي به تعادل کشيده شود.
به گزارش پایگاه 598،منصوریان در مصاحبه با خبرنگاران درباره سوالی که یک خبرنگار درباره عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی حسین ابراهیمی مهاجم نفت گفت: اینکه می گویید مهاجم من مصدومیت حریف را ندید و ممکن بود آن توپ وارد دروازه حریف شود باید بگویم برای ما بسیار مهم است که بازی جوانمردانه را رعایت کنیم و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، من بازیکنان تیمم را مجبور می کنم یک گل از حریف بخورند تا بازی به تعادل کشیده شود و آن حرکت از بین برود، من جرات این کار را دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها