أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
محمد نوري بدون شک يکي از بهترين بازيکنان چند ماه اخير پرسپوليس است که در تيم بزرگ پايتخت با انجام بازي هاي خوبش توانسته نقش انکار ناپذيري در موفقيت پرسپوليس داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598،نوری که بعد از آمدن حمید درخشان توانسته برای تیمش بهترین بازی هایش را انجام دهد بعد از درخشش در دربی در مصاف با گل گهر سیرجان در جام حذفی هم موفق شد با انجام بازی خوبش و گلزنی در پنالتی آخر تیمش را به مرحله بعد بفرستد بعد از بازی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: بازی سختی بود البته باید بگویم زمین هم شرایط بدی داشت و حتی می توانست باعث مصدومیت شود به هر حال ما توانستیم با عنایت خدا و سخت کوشی بچه ها تیم خوب و البته سرسخت گل گهر را شکست دهیم و این پیروزی را تقدیم می کنیم به هواداران عزیزمان که همیشه کنار ما هستند.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه در مورد عدم مصاف دوباره با استقلال در دربی می گوید: هدف ما قهرمانی است نه دربی پس بهتر است تمرکزمان را روی بازی بعدی خود بگذاریم حالا چه استقلال می بود و چه ذوب آهن واقعاً برای ما فرقی نمی کرد البته باید بگویم ذوب آهن هم تیم خوبی است که به این مرحله رسیده و ما کار سختی در مقابل این تیم داریم.

کاپیتان محبوب قرمزها در پایان می گوید: خیلی خوشحالم که از این مرحله به سلامت عبور کردیم و امیدوارم در مرحله بعدی هم بتوانیم موفق عمل کنیم و همچنین در لیگ هم به اهدافمان برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها